BENEFICJENT: FUNDACJA I2
ul. RóĹźana 10/69
20-538 Lublin
PARTNER: GOPS GRABOWIEC
ul. Kozia 2
22-425 Grabowiec
Projekt „Droga do sukcesu”
Nr RPLU.11.01.00-06-0028/18
I. DANE ZAMAWIAJÄCEGO
Gminny OĹrodek Pomocy SpoĹecznej w Grabowcu- Partner projektu
ul. Kozia 2
22-425 Grabowiec
poczta@gopsgrabowiec.pl
Adres Biura projektu:
ul. Kozia 2
22-425 Grabowiec
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
PostÄpowanie prowadzone w rybie udzielenia zamówienia dla wydatków o wartoĹci od 20 tys. PLN netto do 50 tys. PLN netto wĹÄ
cznie tj. bez podatku od towarów i usĹug (VAT), przeprowadzane zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalnoĹci wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu SpoĹecznego oraz Funduszu SpójnoĹci na lata 2014-2020.
Niniejsze postÄpowanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieĹ publicznych.
Niniejsze zapytanie jest upublicznione na stronie internetowej ZamawiajÄ
cego.
Zamówienie stanowiÄ
ce przedmiot niniejszego postÄpowania jest wspóĹfinansowane ze Ĺrodków Europejskiego Funduszu SpoĹecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie dotyczy:
Kod CPV 80570000-0 UsĹugi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Przedmiotem rozeznania rynku jest przeprowadzenie treningów sĹuĹźÄ
cych nabyciu kompetencji spoĹecznych i umiejÄtnoĹci zawodowych umoĹźliwiajÄ
cych integracjÄ spoĹecznÄ
i powrót na rynek pracy 42 uczestników projektu tj. Treningu Kompetencji SpoĹecznych i Osobistych w wymiarze 40 godzin dydaktycznych (5 dni po 8 godz.) dla 42 osób (2 grupy po 21 osób) oraz Treningu UmiejÄtnoĹci Zawodowych w wymiarze 40 godzin dydaktycznych (5 dni po 8 godz.) dla 42 osób (2 grupy po 21 osób) w terminie: I grupa paĹşdziernik-listopad 2019 r., II grupa –I kw.2021 wraz z pokryciem kosztów administracyjnych tj. wynajem sali szkoleniowej, zakup materiaĹów dydaktycznych oraz zapewnieniem wyĹźywienia.
Zakres zamówienia obejmuje, m.in.:
1. Opracowanie programu szkoleĹ i harmonogramu realizacji usĹugi oraz przedĹoĹźenie do akceptacji ZamawiajÄ
cego.
2. Zapewnienie kadry trenerskiej speĹniajÄ
cej minimalne wymagania 2 lat doĹwiadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia szkoleĹ z zakresu rozwoju osobistego lub co najmniej 200 godzin przeprowadzonych szkoleĹ w tym zakresie. Kadra musi legitymowaÄ siÄ wyksztaĹceniem wyĹźszym. Na etapie skĹadania oferty wytaczajÄ
ce jest zĹoĹźenie oĹwiadczenia o posiadanym doĹwiadczeniu, jednak na kaĹźdym etapie ZamawiajÄ
cy moĹźe zaĹźÄ
daÄ dostarczenia dokumentów potwierdzajÄ
cych doĹwiadczenie kadry Wykonawcy.
3. Zapewnienie warunków lokalowych do prowadzenia szkoleĹ na czas realizacji zajÄÄ oraz przerw miÄdzy zajÄciami tj. sal dydaktycznych/pomieszczeĹ mogÄ
cych pomieĹciÄ swobodnie iloĹÄ osób+ trenera wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, dostosowane do potrzeb osób z niepeĹno sprawnoĹciami (jeĹli dotyczy) i zgodne z przepisami BHP oraz p.poĹź.
4. Wykonawca ma obowiÄ
zek oznaczenia lokali, w tym sal/pomieszczeĹ oraz budynków, w których bÄdÄ
realizowane szkolenia zgodnie z przepisami i normami wskazanymi w Wytycznych/Dokumentach programowych dotyczÄ
cych zasad promocji w ramach Funduszy SpoĹecznych na lata 2014-2020 (plakat zostanie przekazany przez ZamawiajÄ
cego).
5. Wykonawca ma obowiÄ
zek zapewniÄ w ramach kaĹźdej tematyki szkoleĹ materiaĹy szkoleniowe: dĹugopis, teczkÄ i notes oraz skrypt dla kaĹźdego uczestnika szkolenia.
6. Wykonawca jest zobowiÄ
zany do zapewnienia wyĹźywienia dla uczestników szkolenia podczas kaĹźdego dnia szkolenia tj. przerwy kawowe w godzinach realizacji kursu zgodnie z ustalonym harmonogramem. KaĹźda z przerw kawowych obejmuje: kawÄ z dodatkami (cukier, mleko lub Ĺmietanka) min. 300ml/os., herbata z dodatkami (cukier, cytryna) min. 300ml/os., woda mineralna 0,3l 1 szt./os., ciasteczka kruche 100g/os. lub sĹone przekÄ
ski typu paluszki/krakersy lub owoce, Obiad- dwa peĹnowartoĹciowe, ciepĹe posiĹki w formie zupy i drugiego dania obiadowego. W przypadku zapotrzebowania (osoby z niepeĹnosprawnoĹciami, dieta bezglutenowa, wegetarianizm, weganizm itp. - dania bÄdÄ
odpowiadaĹy potrzebom zgĹaszanym przez uczestników).
Wzór dokumentacji niezbÄdnej do przeprowadzenia usĹugi zostanie opracowany przez WykonawcÄ po konsultacji z ZamawiajÄ
cym.
Szkolenia bÄdÄ
realizowane w wymiarze 40 godzin dydaktycznych na grupÄ. Przez godzinÄ dydaktycznÄ
rozumie siÄ 45 minut. Do czasu zajÄÄ nie wlicza siÄ przerw. RozkĹad i harmonogram zajÄÄ zostanie ustalony z ZamawiajÄ
cym po podpisaniu umowy z wybranym WykonawcÄ
.
Koszty administracyjne (sale, materiaĹy szkoleniowe, wyĹźywienie) zwiÄ
zane z organizacjÄ
zajÄÄ pokrywa Wykonawca.
Planowany termin realizacji zamówienia: od paĹşdziernika 2019 r. do marca 2021 r.
Planowane miejsce realizacji zajÄÄ: gmina Grabowiec.
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, MIEJSCE I TERMIN DOSTARCZENIA OFERT:
1. Oferty naleĹźy skĹadaÄ poprzez jeden z poniĹźej wskazanych sposobów:
a) drogÄ
elektronicznÄ
(skan dokumentów) na adres e-mail: poczta@gopsgrabowiec.pl
b) osobiĹcie w Biurze Projektu: ul. Kozia 2 22-425 Grabowiec.
c) pocztÄ
lub kurierem na adres Biura Projektu: ul. Kozia 2 22-425 Grabowiec.
(decyduje data i godzina wpĹywu oferty do ZamawiajÄ
cego przez jeden z powyĹźej wskazanych sposobów).
2. Termin zĹoĹźenia oferty: do dnia 14.10.2019 r. do godz. 10.00.
3. Oferta wraz z zaĹÄ
cznikiem powinna byÄ podpisana przez osobÄ/osoby do tego uprawnionÄ
.
4. Oferty niekompletne lub niezgodne z warunkami udziaĹu w postÄpowaniu, bÄdÄ
odrzucone.
5. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Wykonawca.
6. Przedstawiona w ofercie kwota obejmuje wszystkie koszty realizacji usĹugi [w szczególnoĹci podatek VAT, skĹadki ZUS, podatek, koszty uzyskania przychodu, w tym m.in. koszty dojazdu (tam i z powrotem) na miejsce realizacji usĹugi] oraz koszty wynajmu sali i zapewnienia materiaĹów szkoleniowych oraz wyĹźywienia.
VII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Oferty zostanÄ
ocenione na podstawie kryterium: 100% cena.
ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie moĹźliwoĹÄ prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, takĹźe cenowych w przypadku zĹoĹźenia oferty na cenÄ wyĹźszÄ
niĹź przewidziana w budĹźecie.
VI. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Do upĹywu terminu skĹadania ofert ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupeĹnienia treĹci niniejszego rozeznania rynkowego. Informacja o zmianach w treĹci rozeznania rynkowego oraz o nowym terminie skĹadania ofert zostanie opublikowana na stronie internetowej ZamawiajÄ
cego.
2. WydĹuĹźenie terminu nastÄ
pi co najmniej o czas, który upĹynÄ
Ĺ od wszczÄcia postÄpowania do momentu upublicznienia modyfikacji.
3. Informujemy, Ĺźe niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w myĹl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak równieĹź nie jest ogĹoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówieĹ publicznych. Rozeznanie rynku ma na celu potwierdzenie, Ĺźe dana usĹuga zostaĹa wykonana po cenie nie wyĹźszej niĹź cena rynkowa.
4. W celu zapewnienia porównywalnoĹci wszystkich ofert ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo do skontaktowania siÄ z wybranymi Wykonawcami w celu uzupeĹnienia oferty.
5. W przypadku Wykonawców niebÄdÄ
cych osobami fizycznymi nieprowadzÄ
cymi dziaĹalnoĹci gospodarczej niezbÄdne jest posiadanie wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Na etapie skĹadania oferty wystarczajÄ
ce jest zĹoĹźenie oĹwiadczenia w ww. zakresie.
6. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo do uniewaĹźnienia postÄpowania w kaĹźdym momencie bez podania przyczyny.
7. W ramach zamówienia nie ma moĹźliwoĹci skĹadania ofert wariantowych.
8. ZamawiajÄ
cy zastrzega sobie prawo wyboru wiÄcej niĹź jednego Wykonawcy speĹniajÄ
cych wszystkie wymogi objÄte procedurÄ
rozeznania rynku.
Grabowiec, 9 paĹşdziernika 2019 r.
Edyta Lisiuk
ZaĹÄ
czniki:
-Formularz oferty. |